Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- Обговорила в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- Обговорила у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- У групі створили педраду, та обговорили таке запитання: «Якщо учні самостійно планують свої дії в проектах, визначають напрямки своїх досліджень, то як я маю пересвідчитись, що вони отримують при цьому передбачені програмою знання та вміння?»
- Дізналася, як можна перевірити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
Даний модуль був пізнавальним, легким у розумінні та засвоєнні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий